Известие

Collapse
No announcement yet.

Не реалните километри

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не реалните километри

    Здр. Колеги! Преди известно време както си бръмчах из софия се появи следното нещо,което направо е изнервящо.Както колата вдигне 80-100км и пусна мигач или съвсем леко натисна спирачката,както километража показва 80-100 спада изведнъж на 20-0км,след това пак се увеличи пак спада.Направо си отчита каквото той иска.Някои може ли да каже от какво става това.Благодоря предварително!

    Изчетох др. теми относно отчитането на километража,но не намерих някаде да пише за това като при мен.Извинявам се ако темата се дудлира по някакъв начин с друга.

  • #2
    Има връзка между километража и ABS-то. Проблема ти е в централата на ABS. Пробвай да почистиш конекторите към нея.
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
      Има връзка между километража и ABS-то. Проблема ти е в централата на ABS. Пробвай да почистиш конекторите към нея.

      Какво е конектор?-извинявай за глупавия въпрос,но не разбирам много.
      А какво общо има мигача с тая цялата работа?КАто поддържам постоянна скорост и пусна мигача пак става същото(дори като на натискам спирачките)? Мерси!

      Comment


      • #4
        За мигача нямам предположения. Конектор имах предвид буксите на кабелите които влизат в централата. Централата се намира в дясно като стоиш срещу колата т.е пред шофьора. При всички случаи ми звучи като жичкаджийски проблем.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #5
          Много ти благодаря!!

          Comment


          • #6
            Ако не се оправи от това вземи от някой колега за проба километража му за всеки случай.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              За мигача нямам предположения. Конектор имах предвид буксите на кабелите които влизат в централата. Централата се намира в дясно като стоиш срещу колата т.е пред шофьора. При всички случаи ми звучи като жичкаджийски проблем.
              Незнам защо си мислиш че всички проблеми се оправят с чистене на конектори ?
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Незнам защо си мислиш че всички проблеми се оправят с чистене на конектори ?
                защото имах подобен проблем с километража, който реших така, и си мисля че е нормално да почнеш от най безобидното. Не твърдя че е 100% това
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #9
                  съгласен съм с теб карах преди време 1 форд и като се натиснеше спирачката мигача полудяваше - чукаше като гладен кълвач дърво като му се прегледа ел схемата и се откри оттечката се реши проблема.
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Не мога да твърдя със абсолютна сигурност,но проблема е най-вероятно в лоша маса.Слава богу,не ми се е налагало да разглобявам таблото на мойта хубавица,но на други автомобили съм ги виждал подобни магарии от прекъсване на масата.Лошото е,че най-често от обратния ток горят полупроводниковите елементи в схемата,най-често диоди,но ако има и мякой интеграл,работата се засира.Най-добре я закарай на грамотен жечкаджия,докато не е повредила нещо по-същественно.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X